سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیزم شکن 3

روز یکشنبه 92/11/13 لژیون خصوصی خانم ثمره با استادی خانم فرحناز نگهبانی خانم سارا و دبیری خانم حمیده با دستور جلسه هیزم شکن 3 آغاز به کار نمود. 


خلاصه سخنان استاد:

در این سی دی آقای مهندس میفرمایند هر کس هر صحبتی میکند دیدگاه خودش را بیان میکند و ما نمیتوانیم با نظر کسی مخالفت کنیم ما در کنگره موضوع اعتیاد را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دادیم و راه درمان را ارائه کردیم ،مهمترین کار ما در کنگره شاخت انسان است هم صور آشکار و هم پنهان .وقتی ما مسئله ای را مورد بررسی قرار میدهیم باید از نظر علمی هم کاملا شکافته شود در کلام الله خیلی مسائل به صورت کلی بیان شده است.
همه مسائل در انسان مربوط به ژن نیست بعضی مسائل مربوط به تعلیم و تربیت و کسب است.اگر ما ژن معیوبی داریم مقصر خودمان هستیم و خواست خودمان بوده است و ربطی به سرنوشت یا نامه پیشین ندارد سرنوشت ما در روز الست نوشته شده و ما میتوانیم با رفتار و کردار خودمان مسیر آن را تغییر دهیم .
نفس تعیین موجودیت میکند در ظاهر و باطن و خواسته دارد نفس حیوان حیوان را به وجود می آورد و نفس انسان انسان را .
قبل از اینکه جسم ما به وجود بیاید نفس وجود دارد و نفس جسم را میسازد .
ما به جهان فیزیکی آمده ایم که کسب کنیم و آموزش بگیریم این آموزشها میتواند جنبه مثبت یا منفی داشته باشد و انتخاب با خود ماست حتی اندیشه ما ،دنیایمان را بهشت و یا جهنم می کند.
زمانی که در خواب هستیم شاید کسانی را ببینیم که در بیداری نبینیم و نشناسیم.بین صور آشکار و صور پنهان یک دیوار قرار گرفته که اجازه نمیدهد همه اطلاعات به به این دنیا منتقل شود و همین است که ما در خواب خیلی چیزها را میبینیم  اما در بیداری به یاد نمی آوریم.
در ادامه خام ثمره فرمودند :
ما در وادی پنجم میگوییم اهل عمل بشویم و هر چه اعمال بهتری انجام دهم نسلمان نسل پاکیزه ای خواهد شد چون هر کاری که من انجام میدهم وی زندگی من اثر میگذارد پس من میتوانم اعمالم را پاکیزه کنم که اثری که میگذارد پاکیزه باشد. عملکرد ما در کنگره در خانه در اجتماع بسیار تا بسیار مهم است .
عدم پذیرش توهین سرزنش و ...همه روی فرزندان و نوه های ما تاثیر خواهد گذاشت خیلی خوصوصیات از پدر بزرگ و مادر بزرگ به بچه های ما انتقال میابد و این تاثر فقط در صور اشکار نیست.
و اینکه ما حق نداریم به نظر دیگران خرده بگیریم و به آنها توهین کنیم نظر همه برای ما محترم است و ما باید بدانیم که هر کس از زاویه دید خودش نظری را عنوان میکند حتی در سایت کنگره 60 و وبلاگها وقتی نظری میگذارند  به نوعی مشارکت میکنند باید نظراتشان را محترم بداریم.

در آخر تعدادی از اعضا مشارکت نمودند .